اگه هم صدام بودی
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

اگه هم صدام بودی

هیچکی حریفم نمیشد

کوه اگه رو شونه هام بود

کمرم خم نمیشد

تو اگه خواسته بودی

تو اکه مونده بودی

موندی ترین بودم

عمر صدام کم نمیشد

اگه زخمی میشدم

به دست تو مرحم بود

زخم قیمتی من محتاج مرهم نمیشد

اگه بارون عزیز با تو بودن میگرفت

گل سرخ قصمون محتاج شبنم نمیششد

 

 

دانلود آهنگ در ادامه مطلب هرکی رمز میخواد بگه بهش بدم

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

null
ساعت12:53---9 شهريور 1391
like

narges
ساعت16:51---22 مرداد 1391
salam agha reza mamnun ke be webam umadi va nazar dadi matalebet kheili ghashangan man linkidamet

فاطی بلا
ساعت14:43---22 مرداد 1391
به پای من نمیرسی
دروغ گفتم خوبه


giti
ساعت13:08---22 مرداد 1391
بی معرفت..من هم مریضم دارم میمیرم..هم میرم سرکار..هم تو این شبای احیا سرم شلوغ بوده بعد تو تازه با من قهر میکنی که چرا بهت سرنمیزنم؟؟خیلی بدی رضا
اینکه تو ادامه ی مطلب نظرات رو نشون میده...سرکاریه؟؟؟


giti
ساعت12:05---22 مرداد 1391
رضا بد بد بد بد بد بد بد بد
حالا باید خبرم بدی؟؟؟
اتفاقا دیشب با گوشی اومده بودم نت اومدم یه سر بهت زدم خیلی ناراحت شدم که خبرم نکردی
حالا رمزو رد کن بیاد


حنان
ساعت23:32---21 مرداد 1391
بچه تو کهـ جوابو میدونی براچی میپرسی دیگهـ؟؟؟!

حنان
ساعت23:15---21 مرداد 1391
چرا اومدش...
ای بگی نگی محکمم بود!


حنان
ساعت20:29---21 مرداد 1391
رمزشو بدهـ داشیـ

yek dust
ساعت8:16---21 مرداد 1391
mesle hamishe ghashang bud

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 10:53 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 57313
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1